VEELGESTELDE VRAGEN
Lees onze FAQ voordat u ons een bericht stuurt.
Wij verzenden normaal gesproken niet; klanten halen hun bestellingen op in Utrecht. Na uw aankoop nemen wij contact met u op om hiervoor een afspraak te maken.
Mocht het u echt niet lukken om het meubel zelf op te halen, dan kunnen we bespreken of er een mogelijkheid is om het meubel te laten bezorgen op een door u gewenst adres. De kosten zijn voor de koper en dienen vooraf te worden betaald.
Wij hebben geen fysieke winkel. Alle beschikbare meubels staan in onze webshop.
Ja, wij kunnen meubels naar wens restylen. Neem contact met ons op voor meer informatie en om de mogelijkheden te bespreken.
Omdat onze meubels uniek en op maat gerestyled zijn kunnen wij geen retours accepteren, tenzij er sprake is van schade die bij ontvangst is gemeld. De consument moet hiervan door de vervoerder een aantekening op laten maken voordat hij/ zij het product in ontvangst neemt.
Wij accepteren betalingen via iDEAL, bankoverschrijving en gepaste contante betaling bij afhalen.
Uw meubel is helemaal schoongemaakt en geschuurd alvorens het geverfd is met Rust-Oleum krijtverf voor meubels. Nadat de verf goed gedroogd is, is het hele meubel behandeld met Rust-Oleum meubelwas. Deze wax geeft na droging een zachtfluwele glans. Daarnaast heeft het een veelzijdige rol; het reinigt, beschermt tegen vocht en vuil en conserveert uw meubelstuk.
Ondanks dat het meubel met meubelwas is behandeld nadat de verf gedroogd is, kan het voorkomen dat het meubelstuk beschadigd raakt tijdens gebruik. Het is en blijft verf. Vandaar het advies om zorgvuldig met uw meubel om te gaan.
Neem contact op